joi, 3 ianuarie 2008

Dark Evil Sinner [Poezie][Cântec]

Și după 11 ore de somn, tot îmi era somn. Da, și eu mă mir. De obicei îmi ajung 1-2 ore de somn pe noapte...Anyway, azi am lâncezit toată ziua în casă și în timp ce mă plimbam ca prostul prin hol, mi-au venit așa aiurea versuri în minte :)) Sunt destul de aiurea și nefinisate, dar sunt scrise direct, needitate, ne-nimic.

Bridge:

Evil, Evil, Evil, Evil

Evil is my Second Name

Sin, Sin, Sin, Sin,

This is how I forge my way


Through the darkness I arise

Like a sweet undead and I

Won't forget what you have done

Nor spare any faithfull Lifes


I'm the one you fear the most

Yet I am adored by all

And though darkness's what I spread

Light's not standing in my way.


Acts of cruel desperation

Cross my mind at any time

And I kill innocent ones

'Cause I'm not afraid to die


I'm not using guns to kill

I have trust in my own hands

And you're suffocating scream

Takes the life He gave to you...


I'm not using guns to kill

I have trust in my own hands

And you're suffocating scream

Takes the life He gave to you...


Wacko
http://the-debugger.blogspot.com

5 comentarii:

dreamW spunea...

Pe mine ma fascineaza modul in care iti apar ideile astea atat de sumbre in creatiile tale..

Pentru ca lucrurile pe care le spui, daca ai fi cu adevarat aproape la nivel sa zicem... spiritual de ele, nu ar mai fi la fel de funny sau interesante (poate) precum le vezi acum :)

Si zic astea pentru ca ideea se leaga bine in ce ai scris, am fost foarte surprins sa vad ca exista o omogenitate. Si asta ma ingrijoreaza cel mai rau :))

Coca-Basher spunea...

De unde stii ca nu sunt? >:)

dreamW spunea...

Dupa articolul asta cu "Sunt Lamer si Stau pe Net", cred ca se explica oarecum :)

Coca-Basher spunea...

Caut idei pentru episodul II :D Cred ca o sa fie cum sa-ti modelezi profilul de hai5 =))

dreamW spunea...

Cred ca o sa gasesti destul de repede inspiratie. Numai sa ai nervii tari :))