miercuri, 29 august 2007

Chess Titans pe Vista

M-am jucat o vreme cu motorul de şah Chess Titans livrat odată cu Vista. Pot să spun că este destul de competitiv motorul, am reusit să-l bat in primele 7 nivele, am făcut 2 remize la nivelul 8 şi mi-am luat bătaie în stil mare la nivelele 9 şi 10. Ceea ce nu mi-a plăcut este că nu se respectă unele reguli destul de importante chiar şi pentru un începător. O să vă prezint 2 situaţii de care m-am izbit frecvent şi care m-au sâcâit constant.
1. Se poate trece cu pionul peste un câmp de bătaie

2. Nu se poate muta calul peste tură pentru a juca şah încoronat


Deci...acestea fiind spuse...Le urez coderilor de la Microsoft documentare plăcută!

4 comentarii:

Anonim spunea...

Erm... astea-s regulile de şah... tu ştii ceva versiune tunată :D

Anonim spunea...

Chess Titans este destul de bine realizat, iar regulile despre care vorbesti sunt cum le stie el, nu cum le stii tu. Cand eram copil, imi aduc aminte de regula cu doua mutari la inceput pe care o foloseam in fata blocului. S-ar putea ca unii sa fi invatat regulile in felul acesta. Vizavi de nivelul de dificultate al programului, pot sa spun ca l-am batut cu usurinta pana la nivelul noua. La nivelul 10 am luat bataie prima data, a doua oara l-am batut destul de greu, iar a treia oara relativ usor. E drept ca nici nu mai jucasem sah de mult timp si a trebuit sa-mi intru in mana. Asadar, nivelul maxim (10) al programului este unul mediu, dupa parerea mea.

Coca-Basher spunea...

Inseamna ca stii mai bine sah :P
Eu sunt doar amator, joc foarte rar.

Anonim spunea...

Sahul are regulile internationale. Si nu este greu nici nivelul 9 numai trebuie sa stii.:)