luni, 27 august 2007

Configuraţie Nouă

Dacă tot am fost prin Portugalia nu puteam să mă întorc cu mâna goală, nu? Şi dacă tot aveam un calculator puţin cam antic, mi-am luat un laptop.
Noua configuraţie e următoarea:

  • Procesor Intel Centrino Duo de 2,0 GHz
  • 2 x HDD SATA 160 GB la 7200 RPM
  • 2 x 1024 DDR2 RAM (cu posibilitate de upgrade la 4 GB)
  • Placă Video nVidia 8600M GS(256 MB DDR3 expandabilă la 1GB)
  • Monitor BrightScreen Widescreen de 17"
  • WiFi+Bluetooth
  • Vista Home Premium
  • Finger Print Scanner
  • Unitate DVD-Writer LightScribe
  • Greutate 3,5 Kg
  • Telecomandă multimedia
  • Camera web
  • Microfon stereo
Cam aşa arată caracteristicile principale ale laptopului. Acum pot şi eu să deschid Photoshopul in 5 secunde :D
Cheers!

2 comentarii:

Anonim spunea...

Cred ca te-ai intors in Ro suit pe laptop ca e avion cu reactie. :))

Coca-Basher spunea...

:))