joi, 22 noiembrie 2007

Mail, mail, mail

Știu că ar trebui să vin cu soluții, nu cu întrebări :D
Am 3 adrese de mail:
-una de la yahoo, pentru că internauții români stau toți pe messenger
-una de la google, pentru că folosesc multe servicii de la google(iGoogle, Gmail, Blogspot, Google Calendar, Picasa și altele :D )
-una de la rds pentru că am acces pop3 si smtp

Care e problema?
Niciodată nu-mi citesc mailurile la timp. Pe yahoo se rezolvă ușor pentru că am alerta de la messenger. La Google am widget pe pagina de start, deci nici asta nu e o problemă. Mai rămâne mailul de la RDS.
Folosec MS Office Outlook. N-am stat să-l cercetez atent să văd dacă poate verifica mailul în background. Se poate face vreun script care să verifice asta?(in visual basic sau eventual c++/pascal).
Wacko
http://the-debugger.blogspot.com

Un comentariu:

dreamW spunea...

Tu (inca) (mai) folosesti mailul ala? Eu mi se pare ca nici n-am, ca pe vremea cand m-am abonat la RDS, se dadea mail pe baza de cerere :P

Si nu cred ca nu exista vreo optiune prin outlooku ala sa nu verifice periodic inboxu daca este ceva, cu conditia sa tii deschis programul. Mai e o chestie cu Outlook express + Windows Messenger, dar nu am investigat niciodata treaba si nici nu cred ca o sa incerc.
Si ce e cu Office Outlook, i-auzi?
Ma dezamagesti profund :)) exista Mozilla Thunderbird :)