vineri, 23 noiembrie 2007

Un telefon ce-si merită fiecare cent



Acum doi ani am primit de Crăciun un telefon nou. Samsung ZV10 e un Clamshell negru, printre primele din generația 3G. Deși are 2 ani, n-am avut niciodată probleme cu el. Bateria îi ține încă 3-4 zile idle+convorbiri+mesaje.
Ce Tech Specs are? Poate că n-o să vă impresioneze, dar acum 2 ani erau bune. Și oricum...Samsung=calitate și acum 2 ani și acum :)
-Ecran intern 265k culori și extern de 65k.
-50 MB memorie interna(din păcate marea lui hibă e memoria...nu suportă memory card)
-Headset primite în același pachet.
-1000 de persoane în agendă cu Photocall,adresă, mail, vreo 5 nr pt fiecare contact, adresă web;
-Infraroșu și Bluetooth 1.1.
-2 camere VGA(internă și externă)

V-am spus, nu e cine știe ce, dar faptul că timp de 2 ani n-a dat niciun rateu spune ceva.

Acum vreau să-l schimb nu pentru că nu mi-ar mai plăcea, dar aș vrea un telefon cu conectivitate WiFi(cum ar fi iPhone) și un management mai bun al contactelor(iPhone) și pe care aș putea rula cu puțină muncă un compilator C++(iPhone).
Dar dacp iPhone apare în Romania abia anul viitor...Mai bine iau un OpenMoko sau vreun telefon cu Android pe el(știu că Android arată patetic în momentul de față, dar hey...nu s-a lansat un RC pentru piață și vorbim de Google...sigur o să scoată un produs finit bun).
Și dacă nu se poate nici una nici alta e bun și un iPod Touch cu memorie de 16GB. Are WiFi și contact management...Cu puțin hacking îl faci și telefon :))

Wacko
http://the-debugger.blogspot.com

4 comentarii:

dreamW spunea...

Isi merita fiecare eurocent, mey! Suntem in UE acum ;))

Anonim spunea...

Cat vrei pe telefon?

Coca-Basher spunea...

pff...a intervenit o schimbare de plan :)) momentan nu pot sa ma lipsesc de tel ca nu pot sa-mi iau altul in schimb :)

Anonim spunea...

e cel mai tare tel.nu am avut niciodata probleme k el timp de 2 ani.