duminică, 7 octombrie 2007

dreamW incearca oceanul cu degetul pe tasta

Primul meu post de blog, yay...
Ce să spun, m-am alaturat "echipei" la invitaţia lui Alex şi cred că o să cam aiurez pe aici cu geeky stuff.
Aş fi vrut să am un bagaj mai mare de inspiraţie şi un grad mai mic de oboseală pentru a face o introducere mai lungă şi plictisitoare, însă de data asta aţi scăpat uşor. :)
Descriere pe scurt: am un caracter enervant şi în mare parte a timpului introvertit, dar care ascunde multe şi dacă sunteţi cititori cuminţi, vă voi mai arunca din când în când câte o bucăţică.
În rest, ca pasiune cred că am conceperea a diverse lucruri, să le zicem, pentru că variază în materie de clasificare, care să îmbine design-ul şi funcţiile (forma şi fondul) în mod armonios. Din păcate, concepţiile mele în mare parte sunt la nivel teoretic, deoarece deseori sunt prea comod pentru a le pune în aplicare şi reuşesc să mă amăgesc.
Ca ocupaţie practică, cred că promit ca web-developer. În rest, ce mai ţine de IT mă interesează la un nivel mai mult sau mai puţin avansat. Oricum, dacă fac o boacană la PC este pentru că am vrut să experimentez ceva, nu pentru că am vrut să ascult muzica şi să văd filme în timp ce creează hash-uri la DC şi compresează vreo 3 gb într-un RAR la rată maximă. :)
Ok, când îmi mai vin idei, o să vă mai bântui. :)

P.S. Prenumele meu adevărat este Dan :D

3 comentarii:

Coca-Basher spunea...

ce noroc sa avem un web-developer printre noi(marea echipa) :))

Anonim spunea...

cine crezi ca asculta muzica in timp ce se uita la un film? :))

dreamW spunea...

mai stii? :))