luni, 8 octombrie 2007

Hello World!

Salut! Numele meu este Liviu si pot sa va spun ca sunt foarte fericit ca fac parte din acest blog al prietenului meu,Alex. Sunt elev in clasa a 9-a la C.N. Al. Lahovari din Ramnicu Valcea. Practic tenisul, dar imi place foarte mult si fotbalul. M-am apucat de putina vreme sa programez in C++, dar deja ma simt atras de acest limbaj de programare. Sunt , ca toti de altfel, un mare fan al jocurilor pe calculator, printre preferatele mele numarandu-se: FIFA 08, Medal Of Honor Airborne si bineinteles Counter-Strike. Din acest motiv eu ma voi ocupa de sctiunea de gaming a forumului blogului. Va voi tine la curent cu ultimele aparitii in materie de jocuri pe PC, PS3 si PSP, dar va voi prezenta si cateva din jocurile trecutului care au avut avut un succes imens atunci cand au aparut.

Your's truly,
Homer S.